Ostatnio dodane

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Trójkolorowa bomba witaminowa

Sezon na truskawki rozkręcił się już na dobre. Dlatego postanowiłam zaszaleć i połączyć trzy moje ulubione smaki. Mango, banan i truskawka to zdecydowanie najlepszy mus owocowy jaki jadłam. Spróbujcie i Wy! 

Składniki na 2 porcje:
  • 8 dużych truskawek,
  • dwa banany,
  • połowa mango,
  • jogurt naturalny (możecie użyć greckiego, ja używałam zwykłego gęstego Danone),
  • łyżeczka cukru (dla chętnych, ja uważam, że truskawki są wystarczająco słodkie same w sobie, ale możecie je dosłodzić jeśli chcecie)
Najpierw blendujemy mango i rozdzielamy łyżeczką do wysokich szklanek. Wykładamy jogurt na naszą pierwszą warstwę mango. Wkładamy szklanki do lodówki. Następnie osobno blendujemy banana, osobno truskawki. Wyjmujemy szklanki, w których już znajduje się mango i pierwsza warstwa jogurtu. Na tą warstwę wykładamy zblendowanego banana, następnie na nim kolejną warstwę jogurtu. Dopiero na sam wierzch wylewamy zblendowane truskawki. Można zrobić też kleksa z jogurtu.
To ważne żeby zachować kolejność nakładania owoców. Banan i mango są cięższe niż truskawki, dlatego te ostatnie powinny znaleźć się na górze.

Uwaga! Ten smak uzależnia :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz