Ostatnio dodane

środa, 1 stycznia 2014

Zaczynam od apéritif

Od jakiegoś czasu zastanawiałam się jak dzielić się z innymi moimi pomysłami. Dlaczego? Bo lubię być pomocna :) W końcu wymyśliłam, że najlepszym do tego miejscem będzie blog. Przekładałam z dnia na dzień zorganizowanie, w którym będę zbierać i udostępniać to co robię, ale w końcu się udało.
Na zachętę wrzucam kilka zdjęć tego w czym jestem dobra i co już zdążyłam wyprodukować. Mam nadzieję, że to zaostrzy Wasz apetyt i z zaciekawieniem będziecie oczekiwać kolejnych wpisów! :)

Muffiny mocno czekoladowe z nadzieniem z nutelli, udekorowane kawałkami batona KitKat.



Muffiny z kolorową posypką.

 
Cakepops'y Myszka Miki - przed kąpielą w czekoladzie.


Anioły robione ręcznie z masy solnej.
Widok z wieży widokowej Rheinturm na Dusseldorf.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz